Projekty na klíč

Léto v Prazdroji 2003 – 2014

Produkčně zajišťujeme festival “Léto v Prazdroji”, což ve skutečnosti znamená více než 130 samostatných koncertů pořádaných každý čtvrtek na nádvoří plzeňského pivovaru.

České trhy od roku 2013

Kompletní zabezpečení a produkce druhých největších “farmářských” trhů v regionu před Centrem Olympia v Plzni

Gambrinus Vltava tour od roku 2010

Kompletní produkční zajištění projektu

Dny vědy a techniky v Plzni 2009 – 2013

Částečné technické zabezpečení a pronájem vlastních stanů pro jednotlivé prezentace.

100 let FC Viktoria Plzeň + Den her a sportu + Galavečer

Kompletní produkční zajištění oslav pro FC Viktoria Plzeň

G-city – Gambrinus městečko zábavy 2010 – 2012

Kompletní produkční zajištění

Pilsner Fest 2007 a 2009

Akci v roce 2007, která ovládla prakticky celou západočeskou metropoli, navštívilo 60 tisíc účastníků a vystoupilo více než 400 umělců.

Společnost Agentura Nashledanou s.r.o. realizovala ve spolupráci s firmou Targeta s.r.o. projekt pod registračním číslem 0380001315 s názvem "Dlouhodobá komunikační a kampaňová strategie projektu Festival na ulici v Plzni". Projekt byl spolufinancovaný Evropskou unií – Next Generation EU na základě získání Kreativního voucheru MK ČR.